Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jako jeden z nielicznych sklepów internetowych dajemy ci możliwość odstąpienia od umowy w terminie 100-dniowym od momentu otrzymania przesyłki. Skąd taka decyzja ? Jesteśmy pewni naszych produktów oraz zależy nam, aby zakupy robione w naszym sklepie internetowym były dla Ciebie w 100% bezpieczne.

PAMIĘTAJ ! Prawo zwrotu przysługuje ci w momencie, gdy:

1. Produkt nie nosi żadnych śladów użytkowania.

2. Produkt nie jest uszkodzony.

3. Opakowanie produktu jest w stanie nienaruszonym.

4. Wraz z zwracanym produktem zostanie dostarczony dowód zakupu.

Jeżeli spełniasz powyższe warunki wypełnij dokument zwrotu - LINK

Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.

 

Reklamacje

Zdajemy sobie sprawę, że temat reklamacji nie jest dla Ciebie przyjemny, dlatego zależy nam na szybkim załatwieniu sprawy.

Zgłoszenie reklamacyjne możesz zgłosić za pomocą dwóch opcji.

1. Telefoniczny kontakt z naszym biurem obsługi klienta - konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces reklamacyjny.

2. Poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu - LINK

 

WAŻNE! - Przed odesłaniem reklamowanego produktu prosimy o szczegółowe wypełnienie karty gwarancyjnej - zdecydowanie przyspieszy to proces reklamacyjny.

 

Adres do wysyłki produktów reklamowanych:

Silla Polska

Wyzwolenia 477

43-344 Bielsko-Biała

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel