Wysyłka i dostawa

Wszystkie produkty znajdujące się w sklepie silla.pl są wysyłane z naszych magazynów w Polsce.


Firmy kurierskie:



Silla.pl korzysta z następujących przewoźników:
DPD Polska - Przesyłki standardowe
Raben Logistics Polska - Przesyłki paletowe


Koszt wysyłki:



Koszt wysyłki jest zróżnicowany, a cena zależy od tego jaki produkt wybierzesz:
Baterie łazienkowe - 18,00zł przedpłata / 23,00zł pobranie
Odpływy liniowe - 18,00zł przedpłata / 23,00zł pobranie
Panele Prysznicowe - 33,00zł przedpłata / 38,00zł pobranie
Wanny wolnostojące - 99,00zł przedpłata / 115,00zł pobranie
Wanny z hydromasażem - 190,00zł przedpłata / 280,00zł pobranie
Muszle WC / bidety - 49,00zł przedpłata / 55,00zł pobranie
Umywalki ceramiczne - 24,00zł przedpłata / 33,00zł pobranie

 


Koszt wysyłki zagranicznej:



Istnieje możliwość wysyłki towaru poza granicę Polski. Koszt dostawy ustalany jest w zależności od miejsca dostarczenia - w celu wycenienia przesyłki zagranicznej prosimy o kontakt.

 

Śledzenie przesyłki:



Po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco informowany o statusie zamówienia. Wystarczy, że klikniesz w link podany w mailu, aby uzyskać informacje o liście przewozowym.

 

Czas dostarczenia przesyłki:



Wszystko zależy od tego jaką formę płatności wybierzesz. Pamiętaj, towar wysyłamy po zaksięgowaniu należności na koncie - wybierając przelew tradycyjny, księgowanie może trwać od 24 do 72 godzin. W przypadku wyboru przelewu błyskawicznego (przelewy24) lub wysyłki za pobraniem towar zostanie niezwłocznie wysłany i dostarczony w 24 godziny.

Uwaga! Aby towar został dostarczony w 24 godziny musi zostać spełniony poniższy warunek:
Czas złożenia zamówienia:
- Przesyłka standardowa wysłana za pośrednictwem DPD Polska - do godziny 14:00 od poniedziałku do czwartku.
- Przesyłka paletowa wysłana za pośrednictwem Raben Logistics Polska - do godziny 11:30 od poniedziałku do czwartku.

W przypadku wysyłki zagranicznej czas dostarczenia może trwać od 2 - 5 dni roboczych.

 

Niedostarczona przesyłka:



Jeżeli kurier w ciągu 48 godzin nie dostarczył Ci przesyłki, nie oznacza, że produkt nie został wysłany z naszego magazynu. Kurier przy nieudanej próbie doręczenia paczki ma obowiązek poinformować Cię o tym fakcie (poprzez zostawienie awizo) oraz ponowić próbę doręczenia przesyłki 3-krotnie przez najbliższe trzy dni robocze. Po tym czasie przesyłka trafia do magazynu DPD znajdujący się w twoim regionie. Jest to sytuacja niezwykle rzadka, jeśli jednak Ci się to przytrafiło niezwłocznie nas o tym fakcie poinformuj - dokonamy wszelkich starań, aby paczka jak najszybciej do Ciebie trafiła.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel